Wednesday, May 20, 2009

PU3 PRIHATIN

BERIKUTAN KEBAKARAN YANG TELAH BERLAKU DI PEKAN RANCANGAN SUNGAI MANILA PADA 17 MEI 2009 (AHAD) YANG LEPAS, PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN LIBARAN MENGAMBIL KESEMPATAN MENYERAHKAN SUMBANGAN IKHLAS BERUPA PAKAIAN UNTUK DIAGIHKAN KEPADA MANGSA KEBAKARAN YG JUGA MELIBATKAN AHLI2 PU3 UMNO CAWANGAN DI KAWASAN TERSEBUT.

Gambar atas: Ketua Puteri UMNO Bahagian dan Beberapa ahli Pu3 sedang mengemas/melipat pakaian hasil sumbangan dari ajk pu3 UMNO Bahagian sebelum diserahkan kepada penerima.



BESAR HARAPAN KAMI AGAR SUMBANGAN INI DAPAT MERINGANKAN BEBAN DI ATAS BENCANA YANG TELAH MENIMPA. SEBANYAK 6 BUAH KEDAI TERMASUK DERETAN RUMAH KAMPUNG YANG TERLIBAT DALAM KEBAKARAN INI.

Gambar yang sempat kami rakam sebelum kami meninggalkan lokasi berlaku kebakaran yang telah melenyapkan 6 buah rumah kedai termasuk rumah kampung.

3 comments:

  1. Tahniah Pu3 libaran..maklumat di hujung jari.. klik ja da dapat berita semasa di kawasan..mesti SU Pu3 bhgn yang create blog ni kan...hmm mesti SU Pu3 2 bijak dan mahir dlm IT..wah..comel2 pu3 libaran.. SU kamu nampak bijak and smart..kesian mangsa kebakaran tu.. teruskan menyumbang dan berkerja dengan ikhlas -'Rakyat di dahulukan, pencapaian di utamakan'..Tahniah pu3 Libaran..

    ReplyDelete
  2. SALAM B-T

    MCM TERLEBIH2 SUDAH UCAPANMU NI...HEHEHEH APAPUN TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAYARI BLOG PU3 LIBARAN YANG TIDAK SEBERAPA INI...SAYA ADA MELAYARI BLOG ANDA..ARTIKEL YANG BAGUS. TAPI ANDA TIDAK BERKARYA LAGI...SEMOGA ANDA TERUS MENDAPAT IDEA MENGHASILKAN KARYA2 YANG LEBIH MALATUP.

    ReplyDelete
  3. Insya Allah..sampai masanya saya akan berkarya juga..cerita Legenda tu tak lengkap, banyak yang missing..walaupun tk ada sumber rujukan yg sahih..legenda ja. saya suda baca komen balas Pu3 libaran..mesra2 pula pu3 libaran ni..pu3 libaran kena kerja sepanjang masa. Jaga kawasan CM pasti bukan kerja yang mudah.. bagi la paparan berita yang lebih menyeluruh setiap masa, rakyat mahu pemimpin khususnya pu3 jujur dalam pekerjaan, biar semua blogger turut tertarik dan memberikan komen.

    ReplyDelete

ADA KOMEN?