Wednesday, August 19, 2009

KEMPEN KIBAR JALUR GEMILANG

Yb. Datuk Juslie KK Ajirol, Ahli Parlimen Libaran-
turun padang menyemarakkan Kempen Kibar Jalur Gemilang



Barisan Jentera Puteri UMNO Libaran
Posing sebelum Mengedarkan Jalur Gemilang kepada Kenderaan yang lalu


Kasih Sayang dimana jua berada


Kereta Polis Kena Pasang dulu sebelum membuat sekatan jalan



16 Ogos 2009 (Ahad) seawal 09.00 pagi Pu3 berkumpul di Jalan Labuk batu 6 menanti ketibaan Yb. Datuk Juslie KK Ajirol bagi memulakan aktiviti meletak jalur gemilang di kenderaan yang lalu di kawasan berkenaan berkat bantuan Polis Diraja Malaysia, Cawangan Sandakan program Kempen Kibar Jalur gemilang kami pada pagi berkenaan bejalan dengan jayanya.

Mcm2 juga gelagat yang boleh kita lihat sepanjang program ini berjalan, ramai yang mengucapkan terima kasih, ada yang mintak lebih dan tidak kurang juga yang bekunyayang mcm ndak puas hati mungkin akibat sekatan jalan.

Apapun reaksi yang diberikan, usaha ini tidak lain untuk mengimarahkan lagi bulan kemerdekaan. Sebagai generasi wanita prihatin, pu3 melihat program kecil sebegini sekurang-kurang menjadi langkah pertama untuk kita mengukir seribu lagi langkah bagi memberi kesedaran kepada rakyat di Malaysia umumnya akan pentingnya kita menghargai nilai sebenar sebuah Kemerdekaan. Langkah yang paling kecil pastinya dengan mengibarkan Jalur Gemilang.

Salam Merdeka Buat Semua.


No comments:

Post a Comment

ADA KOMEN?